Ämne: Går ej ihop
Visa ett inlägg
Gammal 2012-03-05, 19:33   #37
SannaK
Registered User

Reg.datum: Jun 2011
Citat:
Ursprungligen postat av LarsLasr Visa inlägg
Tror problemet är att du har en idealkropp du vill uppnå.

Du tänker att du kan deffa dig till den bara du ser till att räkna kalorierna rätt och rör på dig dagligen kombinerat med regelbunden styrketräning.

Vad vi andra tror är att du måste träna bra mycket hårdare än vad du gör nu för att nå dit och släppa din rädsla för att äta och "råka" bygga för mycket muskler.

Enda sättet du kan få tyst på oss är att visa att din metod funkar, om den funkar så behöver du inte oss längre

Men om du inte ska lyssna på den kunskapen som finns här så är det ingen mening att du frågar, vi kommer inte ändra vårat svar bara för att du vill ha ett annat och frågar fler gånger.

Och du svarade inte på om den tjejen, som har din idealkropp, och du tränar/har tränat likadant senaste året.

Vilken stad bor du i? Ganska säker du kan mäta fettprocent på vissa apotek, jag gjorde det för några år sedan.
Vissa hälsokost butiker kan också ha en sån våg, ett Life-stånd på Nolia mässan hade förra sommaren.
först vill jag poängtera att jag är jätteglad och nöjd över all respons jag får här överhuvudtaget, att folk vill hjälpa en med sitt mål och ger förslag. jag vill ju ha motbevis och så vidare. vet inte hur mycket (lite) jag skulle kunna om det inte vore för detta forum. man slipper ju hyra pt :P jag kan väldigt mycket numera. och ändå har jag varit medlem här väldigt kort tid och jämförelsevis med dem flesta här.

vem har inte en idealkropp? finns väl en anledning till att vi alla är medlemmar här, man har en kropp man vill uppnå.
jag har byggt, därför jag deffar nu.
och om du inte tror att jag tränar hårt, då skulle du se och jämföra vikterna jag använder.

dessutom, med min drömkropp som mål så kan jag inte BARA bygga, utan bli av med underhudsfett också.

de tränar inte alls.och de som gör, blir av med fett först och tränar styrka sedan. medans jag började med att träna styrka. om de ens tränar styrka.

life och apotek,okej, jag ska testa
SannaK är inte uppkopplad   Svara med citat