Visa ett inlägg
Gammal 2012-02-05, 19:58   #1
Vitlök
Registered User

Vitlöks avatar

Reg.datum: Feb 2012
Vitlök mot drömfysiken!

Tjena!
Har haft en journal här tidigare under ett annat namn men tänkte köra lite nystart med en ny journal.
Är 17 år gammal, bor i Stockholm, är 181cm lång, pluggar 2:a året på gymnasiet, tränat av och till sen jag var runt 14-15 men aldrig någon seriös period längre än 5-6 månader.
Väger i dagsläget 84-85kg och är påväg ner efter en slarvig grisbulk i höstas. Siktar på 79-80, men det kan komma att ändrar beroende på resultatet.
Förutom att slita i gymmet så har jag börjat träna bjj ett par gånger i veckan men fokus ligger på gymmet och där är det volym/utseende som är prio 1!
Lite stats.
Bänk: 80kg.
Böj: 110kg
Mark: 130kg

Alla PR är tagna under bulk så är i dagsläget betydligt svagare då jag under flera veckor i höstas inte rörde gymmet och samtidigt gick ner ett par kilon. Mycket styrka försvann där tyvärr.

Ligger som sagt just nu i en deff. Mest för att "starta om" lite och bli av med de överflödiga kilona som jag drog på mig. Tror inte att jag kommer vara "nöjd" när deffen är klar men vill gå ner lite i bf% så att jag ligger på en lite mer trivsam nivå. Sen vill man ju se hyffsad ut till sommarn så man slipper stå i vassen
Vitlök är inte uppkopplad   Svara med citat