|
Börja äta mer kolhydrater och fett med, mer feta mejeriprodukter. Din vikt å längd har du ju mkt att leka med, njut istället. Å sen tycker jag du ska köra mindre kondition,lägg all fokus på hård styrketräning 3-4ggr i veckan. typ, mån,ons,fredag och söndag.
Å nej du kommer inte bli fet eller nått sånt om du tränar hårt dom dagar du ska (60min) och kör tunga basövingar, lågreps och äter på som fan!
Jo en sak till, av EGEN erfarenhet och mitt största misstag, sluuuuta noja och bli fri ifrån ätstörningstankar för du e nog ute på halis redan och de kan bryta ner dig totalt och förstöra så mycket! Du kommer aldrig förlåta dig själv om du inte inser det NU och lever normalt.
Försök annars hitta någon annan killkompis som bulkar och bygger, snacka med andra grabbar och se hur dom lever och lev efter.
DM guld Diskuskastning 2005 * 5a av 25st 2005 Världsungdomsspelen F15 Diskus * DM guld Diskuskastning 2006 * DM guld Tyngdlyftning 2007 * U-SM guld Styrkelyft 2008 Kiruna * U-NM guld styrkelyft 2008 Norge
Sen försvann hon...
Senast redigerad av 1684_ den 2012-01-25 klockan 09:34.
|