Citat:
Ursprungligen postat av tigerofsweden
Shit vad du är omvänd disco! Vad är hemligheten till dina ben? De är så sjukt snygga att jag får ståpäls!!!!!
|
Jag vettifan ärligt talat. Men jag gissar på 3 säsonger
telemark och en förkärlek för djupa böj
Citat:
Ursprungligen postat av Jode
Tror bestämt att jag knallade rakt förbi dig vid garderobs toaletterna på mässan. Svensken i mig tog över och jag sa inte ens hej. Löjligt...
Rätt så roligt att se hur annorlunda folk ser ut på "riktigt", har en tendens att tro att folk är längre än vad dem är hehe.
Kan bara hålla med om att tävlingar och mässor är en jävla bra boost i träningen. Man åker alltid hem med tanken att nuuuu jävla tar jag och lägger i nästa växel vad det gäller kost och träning!!
Synd att söndagens avslut blev som det blev? Det kommer sätta sina spår inför nästa års tävlingar.
|
Det är extra lätt att vara svenskifierad på den mässan. Man får akut nedsatt självkänsla av att alla runt om kring en är 2x större än en själv.
Man blir jävligt taggad att skärpa sig och köra hårdare av det dock!
Men det är verkligen skillnad att träffa folk i person, man får en helt annan bild (på gott och ont) av att bara kommunicera online.
Hälsa nästa gång dock, det är inte så farligt som man tror. Jag jobbar själv med det där.
Citat:
Ursprungligen postat av rooz
Ruskigt snygg var du Rassk  Skönt att någon slängde in lite naket 
|
At your service! Någon måste vara först och dra lasset, synd att ingen annan hakade på bara
Citat:
Ursprungligen postat av stockinger
Riktigt snygga ben rassk! 
|
Tack stockis! Av ditt alias att döma sitter du också på ett par rejäla stockar va?
Citat:
Ursprungligen postat av Jode
Man kan se det på olika sätt. Jag förstår vad du menar.
Uppskattar själv att kolla på byggning och allt vad det innebär. Klart att färre folk kommer ställa upp och tävla när det blir såhär. Det råder stor dubbelmoral i ämnet och jag vill inte smutsa ner Rassk:s fina journal med den diskussionen.
|
Jag uppskattar det. Jag vill inte heller ha den diskussionen här. Ändlöst ältande är ändå vad det slutar med.
Överkropp (pressdominant)
kv: sjukt taggad
Lutande Hantelpres
39x5
36x6
34x5
Bilateral hantelrodd
13x15
19x14
Hantelrodd
21x13
Stångrodd
40x10
40x9
T-bar rodd
20x11
Omvänd lutande benk
60x10
50x10
40x9
Pecdec
50x10
45x9
Kryddrag + militärpress (erikus maximus's special)
2 set
Sittande drag till ansiktet
50x25
55x18
Hantellyft åt sidan
6 set
Baksida axlar
6 set
Triceps
2 set
Omvänd stångcurl
2 set
Hängande benlyft
1 set
Kommentar: Jag var så jävla taggad och motiverad att jag klöste i bordet på lektionen.
Skuttade/sprang i princip till gymmet efter skolan och
HELL N.O. (sample pwo) gjorde ju inte saken sämre.
Började rycka i vikterna så fort jag kom in i gymmet! Sjukt taggad! Blev ett fenomenalt pass också!