Visa ett inlägg
Gammal 2011-11-10, 12:51   #10
Filthy
Registered User

Filthys avatar

Reg.datum: Oct 2002
Go'måååååårron go morron go morron!

Skönt med första lediga dagen av 4! Den här dagen brukar alltid vara som en söndag för mig. Soffhäng och bara vila sig pigg! Men nu när man är igång med gymmandet igen känner jag mig bara rastlös! Det är faktiskt enligt schemat tänkt att det här ska vara en vilodag. Men jag kan inte riktigt hålla mig ifrån gymmet känner jag så det kommer bli att ställa sig på löpbandet och försöka hålla konditionen någorlunda! Samtidigt så har vi just nu en tävling som går ut på att man ska gå x00 mil. Minns inte exakt hur många 100. Men vi är indelade i lag iaf och rejsar mot varandra med hjälp av våra nya söta stegräknare. Jag har väl varit en av de sämsta i mitt lag på att gå runt i cirklar på arbetstid så jag får väl ta ikapp det nu kanske. 1 timme på löpbandet vore trevligt!
Träningsvärken täcker nu hela kroppen från baksidalår och upp till skallen! Så hoppas man kan springa normalt och inte mumie-style .

Dagens frukost blir kokta ägg på macka! En gammal kärlek som kommit tillbaka faktiskt. Så otroligt gott! Får hoppas att jag inte ledsnar på det igen alldeles för snart. En liten prolle-shejk som bonus blev det också och ett par tuggor av gårdagens kyckling . Tror nog jag måste börja käka mina "Only one"-tabletter igen också så vitaminerna hänger med någorlunda. Ikväll blir det porkchops med kokta potäter och en skvätt bea . Som kvällsmål funderar jag på farsans favoritröra. Avocado+creméfraische+rödlök+massa rom. Undrar om man kan byta ut cremefraischenn mot kvarg?
Filthy är inte uppkopplad   Svara med citat