Citat:
Ursprungligen postat av AronP
Ingen lust att träna idag heller. Det går utför, allt börjar kännas jobbigt nu. Har ont i hamstring, vet inte dom är skadade eller träningsvärk(det skulle vara första gången på år och dag isf). Känner mig allmänt sliten och slö. Benen är rejält stumma hela tiden. Jag är hungrig hela tiden, som jag tidigare konstaterat så är inte söta ätardagar något för mig. Det resulterar bara i att man får upp sötsuget igen, så nu tuggar jag tuggummi som en tok. Sover för lite göra man också. Allmänt olustig och vill bara lägga ned. Men det är bara att bita ihop, är några få veckor kvar nu och förhoppningsvis är detta bara en svacka.
Bänk:
15*100
6*120
4+3*120
Lutande bänk i smith:
3*~10*80
Axelpress bakom nacken:
15*50
8*60
6*60
Dips:
3 set
Kabelflyes / armhävningar:
12*7p / 20+
10*7p / 20+
14*6p / 20+
Borde kört en benövning också men dom var upptagna och med tanke på stumheten så skippade jag det och ställde mig på crossen istället. Även den var dödligt tråkig, bet mig igenom 20min och sen bestämde jag mig för att för varje minut mellan 20 och 30 att trappa upp med 1 steg, från 10 till 20(max). Det blev en fin lite motivation för mig och jag lyckades ta ut mig rejält till slut iaf.
|
Ja, vet exakt hur du känner dig. Kände exakt samma sak i slutet av min diet. Blev sliten i benen även fast jag endast körde ben en gång i veckan.
Det kommer vända och det är bara att hålla ut, du skulle väl resa bort efter lucia? isf se fram emot det och då kan du ju dämpa hungern då
Gött med 15x100kg på bänken med!