Visa ett inlägg
Gammal 2011-08-28, 20:56   #1649
Bendermannen
Registered User

Bendermannens avatar

Reg.datum: Aug 2009
Citat:
Ursprungligen postat av 944RS Visa inlägg
Inget Midnattslopp. Men lite lugn regnjogg med några snabba tusingar istället!

Då det inte blev mer träning än cykel tur & retur till jobbet under veckan så försöker jag nu ta igen det jag missat. Så istället för att åka in och kolla på folk som springer så snörade jag på mig skorna och sprang lite själv istället.
Eftersom jag inte kommit igång med löpning kontinuterligt så har jag ingen egentlig plan på hur jag ska lägga upp träningen.
Är rädd för att skada mig så jag försöker gå försiktigt fram samtidigt som jag inte känner att jag utvecklas något utan snarare är på väg bakåt...
Tycker ju egentligen inte att det är speciellt roligt att vara ute och springa så ibland känns det även som motivationen är en motståndare.

Dagens runda:
5:31
5:32
4:17
5:25
5:35
5:36

totalt 8,33km
tid 42:22
Känner igen det där med att det inte alltid är så roligt med löpning. Tycker det du gjort här är precis vad som får löpning lite roligare. Intervallträning gör det hela mycket mer intressant, dessutom känns det som att tiden går mycket fortare än när man bara är ute och nöter. Som grädde på moset blir det bättre kvalitet på träningen, så man sparar en del tid också.
Bendermannen är inte uppkopplad   Svara med citat