Visa ett inlägg
Gammal 2011-08-19, 19:34   #6
LillaGubben
Registered User

LillaGubbens avatar

Reg.datum: Aug 2011
Så då har man varit och lallat på i gymmet igen riktigt skitväder idag så man var rent av sugen på att vara i en svettig lokal omgiven av svettiga människor i diverse storlekar å könsliga tillhörigheter. Kände mig INTE som Conan idag, jäkligt trött och sur men hade i alla fall inte ont i armbågen eller ryggen (som besvärat mig en längre tid nu) men va fan som den Svensk man är så valde man att fokusera på annat skit å vara sur å grinig som en oskuld i finnbastun.

Men nog snack om det här kommer kvällens pass:

Stretching och massa hopprep som vanlig.
Benböj 5 uppvärmnings set, 15x125kg
Stående press 5 uppvärmnings set, 9x80kg

Chins:
Brett grepp 16 st
Smalt grepp 6x20 kg (va fan?)
Smalt grepp 4x40kg (såja!)
Brett grepp 6x20kg (aldrig tetat med vikt här)
JÄTTE brett grepp 12 st

Hängande Benlyft (hela vägen till räcket) 5 st
En massa reps med nackhuva.

Backsprinter 8 stycken, jag kände mig död och våldtagen.

Negativt: Jag var förbannat sur å grinig, första chinsen med vikt var ovanligt tungt men det släppte, hade kunnat göra mer reps på benböjen men trodde jag skulle få hjärtinfarkt men för benen kändes det oförskämt lätt.

Positivt: Ingen smärta i kroppen det var längesedan jag inte hade ont någon stans jävligt skönt. Då jag började detta schema så maxade jag bara 120 i böj så det har gått framåt trotts alla problem med ryggen så det är riktigt roligt, går inte fort men jag har tid.

Nu får jag vila Lördag och Söndag så det så, inget tänk på träning alls bara loda på å studera skägget när det växer.
LillaGubben är inte uppkopplad   Svara med citat