Visa ett inlägg
Gammal 2011-07-20, 18:24   #4235
cam
Registered User

cams avatar

Reg.datum: Mar 2004
Citat:
Ursprungligen postat av tigerofsweden Visa inlägg
Nu får du berätta för mig (eftersom jag varit icke aktiv) vad dina planer är framöver?
Jadu, det var en bra fråga
Har haft en rätt så dalande motivation under våren och gympassen började kännas som tråkiga uppförsbackar, jag fattade liksom inte varför jag höll på. Den kraschade rejält i början av sommaren i samband med lite jobbigheter, bl a sjukdom i familjen (hjärtinfarkt) och att jag samtidigt drog på mig bihåleinflammation. Under tiden jag vilade och åt penicillin saknade jag inte gymmet ALLS vilket är olikt mig. Har haft svårt att komma tillbaka till någon slags gnista efter det.

Idag har jag absolut ingen motivation att träna för att se snygg ut, åtminstone inte för några domares skull. Däremot för mina egna ideal Den träning som känns mest meningsfull just nu är sådan som gör att jag känner mig funktionell och välmående. Jag vill förbättra min kondition och har börjat med spinning samt lite random intervalljoggning/löpning. Jag försöker lägga mer tid på bålstabilitet och stretchning än tidigare.

Och i gymmet försöker jag bli av med alla "måsten" och inrutade mönster i hjärnan som man drar på sig under åren, försöker köra det som är roligt och skita i resten
Jag är totalt allergisk mot allt som har med utseendefokusering att göra och vill bara känna att jag tränar hårt och att kroppen funkar bra och är stark.

Långt och flummigt svar kanske, hehe. Jag vet inte alls just nu vad jag har för planer, jag gillar att sätta upp mål men det måste vara på en lagom nivå och komma inifrån MIG. Det enda i tävlingsväg som skulle kunna kännas meningsfullt är väl något Fitness Five-liknande kanske, men jag vet inte.
Så närmaste planerna är väl att hitta tillbaka till mig själv som jag var innan jag började följa inrutade scheman och tappa lusten till allt.
Jag vill känna mig stark och uthållig och se cool ut och ha kul på vägen
cam är inte uppkopplad   Svara med citat