Citat:
Ursprungligen postat av Lellan
Snyggpass med fokus på kul låter riktigt bra! Visst är det härligast, bara gå in och lustträna?! Åh, aj löööv it..
Ang den där bakompressen gillar jag inte alls heller.. finns ngn beskrivning el filmklipp på rörelseomfånget? Vill gärna ha utsida axlar men det är just där det inte tar sig..  Men skam den som ger sig!
Och ger dig, det gör ju inte du heller, dessutom lär inte heller din kropp vara så himla petnoga med repsantalet - om du däremot skämmer bort den med lite äkta gymglädje tror jag det boostar järnet.. så ha kul, kötta och må gott ju kryare du mår, jag tror verkligen på det! 
|
Tack för pepp, det behövs
Jag kommer BARA lustträna nu. Har väl liksom kommit fram till att det inte finns någon poäng att göra på annat sätt. Min kropp och själ har sagt ifrån med råge när det gäller alla måsten och prestationskrav. Det är en hobby (och livsstil) som har med välmående att göra och tappar man lusten och orken så är något fel.
Särskilt när det gäller att träna för att se ut på ett visst sätt så sparkar jag bakut just nu. Alltså, jag VILL se ut på ett visst sätt men det får inte bara handla om det och dessutom måste de idealen komma från mig och ingen annan.
Rörigt det lät nu kanske, hehe...
Angående axelpressen så körde vi dels så att vi satt lite lätt framåtlutade och sen angående rörelseomfång så sket vi i eventuella "regler" (också ett "måste" man kan kapa bort, hihi) och körde som djupast från öronhöjd. Det kändes asbra och inte obehagligt alls