Citat:
Ursprungligen postat av hejhopp79
Shadowfire: Det är inget att vara stolt över att singelmammor dras till en. De dras till alla killar och framförallt de som de tror att de kan få. De är liksom inte så kräsna och föredrar feminina kvaliteter framför hunkar. Av biologiska skäl
|
hahahha, lite galet ute där då
Det som gör att singelmammor dras till mig är att jag uteslutande är lugn/trygg/stabil och utstrålar en bra familjekarl som festat klart och lägger min tid på boendet/familjen istället. Samtidigt är jag ingen typisk tråkig hemmasvensson som kollar tipsextra o pillar på snoppen i mysbyxor.
Det som gör att jag dras till singelmammor är att de festat av sig (oftast) och är lite lugnare, mognare o mer ansvarstagande. Shoppa Gucciväskor på stan ersätts med investeringar i hem/familj istället osv. I like 'em
Citat:
Ursprungligen postat av Anders The Peak
När det gäller Shadowfire så ska man inte leka med andras liv(känslor och behov). För hur som helst det blir det alltid någon som blir djupt sårad. Därför ska man ha respekt och visa respekt för sina medmänniskor.
|
Du har antagligen missuppfattat något grovt någonstans. Jag är nämligen 100% seriös och inleder jag dating med någon så är jag varken aktiv på datingsiter eller ens sneglar på någon annan. I nuläget har jag dock ingen som jag datear utan är öppen för dialog och möten med nya människor.
Det ändras när man träffas en andra och en tredje gång, där någonstans går jag in i dating-mode. Då talar jag om för andra att jag har valt en person som jag vill fokusera på och i samma veva så pausar/inaktiverar jag konton på datingsiter mm. Så leka med känslor görs det verkligen inte.
Blir någon sårad av att få nobben efter en träff så ligger problemet snarare hos den människan än hos mig.