Tja allihopa!
Jag:
Kille på 16 bast 95-02-04. Har tränat styrketräning lite halvhjärtat från förra sommaren. Tycker mig kunna en hel jävla del om kost och träning, vill gärna även få motsatsen bevisad så jag kan bli bättre
Kommer följa RobbanColemans filosofi med egna modifieringar och se om det ger bra ökningar nu fram till juli/augusti någon gång.
Status:
Bulkar, inte stenhårt utan ett litet överskott på kanske 200-300kcal, försöker lägga mig kring 2500 - 2700.
Stats: 177cm, 70 pannor.
75 1rm bänk, tränar på 45.
100 Mark.
böj inte maxat tippar kring 90, tränar på 40kg och spänner låren uttahelliveti, grofvt pump.
Försöker äta 5 mål på 500-600kcal och 40-60g protte per dag.
Enda fasta målet är frullen som består av 70g Havregryn, 500gr minimjölk, 0,75dl whey.
Mitt mål är att få en riktigt
biffig pluffsform till 17års-dagen på ca 80kg och komma upp i samma klass som de jämnåriga här på forumet (Crocker, Difeddy, MartinioOo, AlexEr, Forque, LinusM. /om jag glömt någon så får du gärna komma och briljera med din beef-ness i min journal./)
Schema:
1: Axlar mage
2: Bröst triceps vader
3: Vila
4: Ben vader
5: Rygg biceps Mage
6: Vila
Repetera!
På vilodagarna kör jag lätt, notera: LÄTT cardio, om jogging varvat med gång i 20 mins då jag har lätt för att dra på mig olika ledskador och har köpt nya joggingdojjor. (Ja, jag vet cardio under bulk osv.. Jag älskar att träna och jag älskar att äta så varför inte?)
Kom med alla tips ni kan kunna.
VARMT VÄLKOMNA ATT FÖLJA UPP MIN TRÄNING (Kommer inte att göra väldigt detaljerade träningsuppdateringar då det tar alltför lång tid för mig).