Visa ett inlägg
Gammal 2011-04-18, 17:41   #7
Edde14
Registered User

Reg.datum: Apr 2011
Citat:
Ursprungligen postat av Frumpish Visa inlägg
Smärtan i benet kan kanske vara växtvärk. När får du ont i hälarna? Hade "hälsporre" under 7an-8an vilket gjorde att jag inte kunde jogga på ca. ett år...

Som en liten kuriosa så kom jag in i puberten efter nian, växte från ~160 till 195 på 3 år! Var väldigt smal men dock inte 18kg.

Har du varit hos läkaren angående din tidigare anorexia?

Hur är ditt förhållande till kost nu, du skriver att du äter "massor" men kan du känna ångest om du t ex. ätit massa godis en helg?
Jag får ont i hälarna när jag spelar fotboll i fotbollskor med dobbar(som grässkor) Helt okej går det med vanliga platta skor och spela med. Väger 45kg som sagt nu.

Brukar äta mycket grönsaker mycket kyckling för protein efter träning och slänger in mycket pasta/ris innan träning. Dock mår inte min mage så bra av för mycket fibrer. Min ångest är helt borta jag äter vad jag vill utan problem nu så det är inga problem.

Ungefär upplagt schema varje dag: 100 situps på morgonen 100 på kvällen.
Tränar fotboll ungefär 2 gånger per dag dock är en av dem frivillig av mig och en är med laget.

Dock är jag rädd för att jag har fått benskörhet och nej jag har inte sökt upp en läkare ännu men ska det snart om några dagar.
Annars förövrigt känner jag inget av att njurar/lungar eller något gör ont känner ingen smärta förutom låret/hälen. När jag springer alltså.

Kan jag förbättra träningen med något? Vill gärna bygga väldigt mycket lårmuskler och armmuskler eftersom dom är extra svaga just nu.

Senast redigerad av Edde14 den 2011-04-18 klockan 17:47.
Edde14 är inte uppkopplad   Svara med citat