Visa ett inlägg
Gammal 2011-03-31, 09:55   #82
14K
Registered User

14Ks avatar

Reg.datum: Dec 2008
Citat:
Ursprungligen postat av Second Visa inlägg
Då är man åter på hemorten och kan återgå till bra rutiner. Sammanfattnignsvis har dessa två dagar på resande fot gått bra. Tisdag blev det lunch på hotellet med stekt fläsk och massor med grönsaker och lite bönor. Sjukt mätt! Middag valde jag lövbiff med BA-sås och grönsaker och skippade stripsen. Dock fick jag inte välja drick utan blev en läsk...Onsdags lunchen tillbringades på Frasses Hamburgerbar...Stor baconmeny med sallad och coleslaw och plockade bort brödet och skippade stripsen. Och middag igår, ugnskokt lax.

Jag känner mig förbannat nöjd att kunna med enkelhet välja bort kolhydraterna och äta ordentligt av annat. Har inte varit några problem alls! Förutom läsken då, men var inte jag som hämtade maten till arbetsplatsen. Även på kvällarna då jag brukar SVULLÄTA godis, kakor, mm på hotellrummet har jag inte ens kännt suget efter. Och hotellfrukosten blir inget av eftersom jag kör IF/PF och inte börjar äta förränn 12.00. Så jag sträcker på mig och dunkar mig hårt i ryggen! Jag känner mig riktigt duktig!

Konstig känsla att inte äta frukost och inga kolhydrater och ändå känna sig pigg och med riktigt bra ork i kroppen. Huvudet känns klart och man är liksom lite "speedad". Bara att köra på, vägning i morgon...vi får se. Jag räknar nästan inte med någon viktndegång eftersom det inte blivit någon riktig träning. Men vi får se.
Skitbra, så ska det låta
14K är inte uppkopplad   Svara med citat