Visa ett inlägg
Gammal 2011-03-18, 18:24   #1
bladhet
Rev X

Reg.datum: Jul 2003
Run Forest run

Kommer endast skriva om min löpning, eftersom vikterna i styrketräningen bara är pinsam.
Har tränat till och från sedan 2003. Började springa lite smått våren 2007 och tyckte de var roligare än styrketräningen, men idag kombinerar jag dem båda i den mån jag hinner.
Försöker hinna med 2-4 löppass och 2 styrke pass i veckan. Mer styrke under dom kallaste vintermånaderna.

Född 86
Vikt: 73-76kg
Längd: 180cm

Bästa tid på milen innomhus ca 47min
Bästa tid ute för två veckor sedan. 49min, snö och halt.

Hade chans på ca 47min på milen förra veckan. Var dock tvungen att ta ett stopp i skogen och sitta på huk och lasta ur mig luchen ur det bakre partiet. 2 semlor, fläskfilé,pommes och peppar sås är ingen bra kombination med hårdare löpning.

Idag snörade jag på mig mina nya skor Nike lunareclipse2 och drog en runda på 7 km på 33min tempo: 4,42min/km. Var dock helt stum i benen och helt tom på kolhydrater kändes det som. Kändes som att benen stod stilla och att att resten av kroppen fick jobba som satan för att komma någon vart.. Ändå hyffsad tid med tanke på halkan och den dåliga formen idag.

Får se om man hinner springa nå mera pass i veckan. Småbarn tar mer tid än man kan tro
bladhet är inte uppkopplad   Svara med citat