Visa ett inlägg
Gammal 2011-03-10, 20:52   #4
gatz
Registered User

Reg.datum: Mar 2011
Dag 1
Klockan är nu 20.44 och min första dag på nutrilett är över och det har gått mycket bättre än förväntat.

Hunger
Jag som är en man som är van att äta mycket mat var till en början rädd att hungern skulle stoppa mig men den har inte varit så påträngande som jag trodde. Under dagen har jag blivit hungrig i perioder men det har snabbt gått över. Anledningen till att det har gått så smärtfritt kan vara att jag har druckit ofantliga mängder vatten ( ca 4 liter ).

Energi
Jag har varit relativt pigg hela dagen, det är först nu mot kvällen som bristen på föda börjar göra sig påmind.

Allmän hälsa
Från eftermiddag, fram tills nu har jag haft en mild huvudvärk i perioder. Jag har också märkt att det är jobbigare än normalt att läsa texter och fokusera på saker och ting. Nu när jag känner efter så känner jag väl mig mer eller mindre som en zombie i skrivandets stund.

Övrigt
Nutrilett doserna har jag tagit med två timmars mellanrum under dagen med start klockan 10.00. Dom smakar helt okej nu, men jag kommer antagligen tröttna på dom efter ett tag.
gatz är inte uppkopplad   Svara med citat