Visa ett inlägg
Gammal 2011-02-13, 12:11   #10
Palmen
Registered User

Reg.datum: Nov 2010
Citat:
Ursprungligen postat av Eddie Vedder
Han mådde nog mycket dålig.
Du har nog rätt. Han måste ha mått väldigt dålig. Han kände nog en stor press från hela världen att producera, vilket ledde till komplikationer och extrem stress..

Citat:
Ursprungligen postat av Tolkia Visa inlägg
Det här är ännu en sådan tråd där jag inte begriper som ts är seriös eller trollar. "Gick Michael rätt väg ...?" - ja, om målet är att bli olycklig och dö i förtid; det verkar det ju som om han lyckades bra med.
App App! Backa bandet nu! Vem sa att Michaels vikt har med hans död att göra? Mig veterligt blev han slarvigt narkoserad till döds. Man kan såklart spekulera i åratal om hans vikt hade någon påverkan på dödsorsaken men faktum kvarstår att det inte var huvudproblemet.

Citat:
Ursprungligen postat av Sniggel Visa inlägg
Jag är också lite brydd. Om man funderar på om det är bra att vara smal, varför just ta upp Micheal Jackson som exempel?
Bra fråga. Denne man har alltid faschinerat mig. Sen har vi ju många hårdrockare som är överdrivet smala. Grejjen är bara den att med tanke på Jacksons alla hälsoproblem så är det ju fantastiskt att han överlevde så länge som han gjorde. Vi snackar missbruksproblem, narkosdroger, självsvält, intensiva och krävande turnèer, ryggproblem, lupus, vitiligo, brännskador, hudcancer, ja listan kan ju göras oändlig. Som spekulant kan man ju rent hypotetiskt fråga sig om han hade blivit 50 år om han besatt all sjukdomsförlopp men var överviktig/muskulös. Lite det tråden handlar om..

Citat:
Ursprungligen postat av young_george Visa inlägg
Steroider är syntetiserade hormon. Antagligen tog han testosteron eller något liknande, eftersom dessa är muskelbyggande.

Och ja, så kan man göra och nej, det är antagligen inte nyttigt, men det är vanligt bland skådespelare och liknande som måste vara i form för sina olika uppträdanden.
Intressant. Hade jag ingen aning om att det var vanligt bland hollywood-proffs och liknande. Men då måste man väl ändå äta? Han kan ju knappast ha svält sig själv då?

Senast redigerad av Palmen den 2011-02-13 klockan 12:15.
Palmen är inte uppkopplad   Svara med citat