Ämne: Jehovas
Visa ett inlägg
Gammal 2004-06-10, 21:44   #29
Lasse Kongo
Fuck gymmet, Yeaaah TV spel

Lasse Kongos avatar

Reg.datum: Jun 2003
Citat:
Originally posted by yxmannen

Det där låter seriöst som en story jag vill höra mer av, bakgrundsfakta? Berätta mer!? Var det ett enkelt projekt eller fick du jobba på det? Jehovas, det låter som en utmaning!
Som ja skrev så var hon en förre detta, men resten av hennes familj var jehöööva.

Vi jobba på samma jobb, vi skicka lite mail på jobbet, kåta upp varandra hångla lite här o där på jobbet, sen sov vi över hos en gemensam väninna, den "råka" glida in på morgon när hon fingra lite där nere (shajt hon va helvild)

Hon hade varit gift i 10 år, 2 barn, dumpa jehovasmannen flytta från kåken o fixa en egen lya så vi skulle kunna ses (typ bli ihop), då balla ja ur, blev för mkt för mig så ja ville inte ses mer haha.

Ang biljaken, när hon fortfarande bodde i den stora kåken o ja var o hälsa på när mannen var o jobba så såg hennes farmor det som bodde över vägen, ringde hennes farsa som hota med det mesta, men ja skratta, dåren kom!

Ja hoppa in i min rostiga Saab 900 o åkte, dåren åkte efter, ja åkte ifrån!

Ja var bara 18 bast då, när ja kom hem på kvällen så stod farsan o högg ved, då säger han "Har du gått o blivit kyrklig"

Fatta va ja skämdes fan, liten håla, saker sprids fort

Sådärja, vill ni veta mer galna saker i mitt liv, säg till haha.
Lasse Kongo är inte uppkopplad   Svara med citat