Visa ett inlägg
Gammal 2010-12-26, 11:29   #7
lurk
Registered User

lurks avatar

Reg.datum: Aug 2010
Efter en utekväll stoppar ett gäng barn mig och vill bryta arm om pengar. Torskar mot en fet tioåring som fuskar. En viss dispyt hurvida han ska få pengar eller ej uppstår. Tillslut ger jag honom överenskommen summa men under tiden lyckas hans vänner även sno min mobil.
Hittar en man som utger sig vara civil polis, full som attans var han. Han åtar sig fallet och börjat bitchlappa upp alla småbarn han får tag i.
Tillslut bryter ett av barnen och säger att mibilen lämnats till dom "stora grabbarna". Jag om min far följer efter ungen in bland gränderna och hamnar tillslut i ett tomt parkeringshus motsvarande.
Väl där går han upp för en liten trappa som leder till en gallerdörr och börjar ropa. Jag ich farsgubben förbereder oss för fight. Minutrarna går ich ungen fortsätter ropa. Man hör röster längre in bakom dörren men ingen kommer. Efter en tid går det upo för oss att detra inte är den mest genomtänka planen och lättar fort från platsen utan mobil och förlorad heder.

Lite därför jag börjat gymma såhär tio år senare....

Senast redigerad av lurk den 2010-12-26 klockan 11:31. Anledning: Skrivet på iphone vilket hag ej behärskar
lurk är inte uppkopplad   Svara med citat