Visa ett inlägg
Gammal 2010-10-11, 09:10   #236
Langster
Ninja

Langsters avatar

Reg.datum: Apr 2001
Citat:
Ursprungligen postat av creperiet Visa inlägg
Lycka till!
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel174 Visa inlägg
Lycka till!
Citat:
Ursprungligen postat av kalajset Visa inlägg
Verkligen kul att du bestämt dig för att ta steget till att tävla, tror, och hoppas det kommer gå kanonbra för dig. Stort lycka till!.
Citat:
Ursprungligen postat av Koettman Visa inlägg
Kul, och inspirerande, att du ska tävla. Tror du kommer göra riktigt bra ifrån dig. Din överkropp är sjukt bra. Det blir ju svårt att förbättra sig till tävlingen men det är hams och vader som behöver ett lyft. Lycka till!
Tack så mycket! Det är inspirerande för en själv att ha en tävling framför sig, man blir mer motiverad och skärper sig lite extra med kost och träning.
Jag ser tävlingen som en kul grej, har inga förväntningar på att jag måste vara bäst eller så... Men det är ett mål och det är nog precis vad jag behövde eftersom träningen efter alla dessa år började kännas lite tom.

Jag har kört lite extra hamstrings och vader, men som sagt, det är nästintill omöjligt att göra någon visuell skillnad på så kort tid. Om jag bestämmer mig för att tävla igen efter det här så blir det intressant att se hur mycket man kan förbättra svagheterna på lite längre tid.

30-års journalen
Langster är inte uppkopplad   Svara med citat