Visa ett inlägg
Gammal 2010-10-09, 09:47   #230
Langster
Ninja

Langsters avatar

Reg.datum: Apr 2001
Nu har jag varit på diet i 6 månader
Det har faktiskt inte varit jobbigt alls, den form jag har nu skulle jag helt utan problem kunna ha året om tror jag.

Lägger upp ett par bilder från igår, morgonvikten var 85,6. Jag har alltså gått upp drygt 4,5 kg, sen jag vägde som minst, väldigt lite av det ser ut att vara fett tycker jag. Tror inte jag hade fått de resultaten utan Martin Berkhans hjälp. Leangains funkar väldigt bra även för viktuppgång!
Erektorerna ser nog lite svullna ut, körde marklyft tidigare på dagen.
Kör förresten fortfarande 5-3-1 för mark, böj, bänk och militärpress.
Det är nog bra att följa ett program, trots att jag aldrig gillat att göra det. Jag blir stressad av att ha färdiga mål för varje träning, men samtidigt pressar man sig nog lite extra för att uppnå målen... och det känns som att man faktiskt uppnår något nytt varje pass. Jag tycker dock att det i vissa övningar, som mark, blir extremt jobbigt att höja vikten 2 gånger speciellt på de dagar man kör 5 reps. Jag brukar vara rätt trött efter andra setet och då är det dags för det tyngsta! Jag är mer van vid att gå åt andra hållet - värma upp, köra ett eller två tunga set och sedan sänka vikten.

DSC09430.jpg

DSC09425.jpg

30-års journalen
Langster är inte uppkopplad   Svara med citat