Citat:
Ursprungligen postat av Eddie Vedder
Nej det är det mest konkreta jag kan ge. Jag vet inte hur svårt du har att äta tillräckligt, inte hur pass välbefogat DU känner att näringsbefriat kolhydratpulver är som ersättning till mer mat, inte hur lång tid det tar från avslutat pass till måltid m.m.
Och eftersom jag själv tycker att det är onödigt för de allra flesta, men samtidigt inte vill begränsa dig utifrån dina ambitioner och förutsättningar, så då blir det mitt svar.
Jag tycker din kost ser tråkig och fettfattig ut. Att öka fettet är ju superenkelt så gör det istället. Lägg ner lättmjölken, lägg till några ägg, en burk makrill i tomatsås, var inte rädd för såser etc.
|
Hade faktiskt inte en aning om att det var någon större skillnad mellan kolhydrater från en vettig måltid och malton, och som jag skrev här ovan äter jag gärna mer mat istället för en tråkig drink.
Då blir det skrotning av malton, och nöjjer mig med vassle 30 min efter avslutad träning.
Japp, ska garanterat trycka i mig mer fett ser jäkligt tomt ut just nu.
Tack för bra och snabba svar från er alla, det här är största anledningen till varför det är så jävla bra med forum på nätet.