Visa ett inlägg
Gammal 2010-09-02, 22:13   #2563
prOtotype
Wants brinner!

prOtotypes avatar

Reg.datum: Jan 2009
Citat:
Ursprungligen postat av mikaelj Visa inlägg
Med den beskrivningen framstod du som prepubertal - i bästa fall. Jante finner du på annat håll. Det är dig fritt fram att starta en tråd som heter "Kolla hur många tjejer jag #/k/f-close:at senaste veckan!!!111".
Så om jag hade skrivit sju gripande berättelser om hur jag trodde var och en var kvinnan i mitt liv, berättat hur jag varje gång stått i ett hörn och funderat över vad jag skulle säga i två timmar och sen gått fram och gjort bort mig inför dom en i taget. Då jävlar hade det varit poesi!
Jag är ny på ämnet seduction, fascinerad över hur bra det fungerar - så jag ville skriva om det.
Tråden handlar om dating och relationer - det var en sammanfattning över min dating och mina relationsförändringar under veckan. Dumt att starta en ny tråd när det jag ska skriva om passar in i den här.

Du är vettig i andra trådar så jag fattar inte varför du agerar douchebag här?

Citat:
Ursprungligen postat av KungFredda Visa inlägg
Jag som tyckte jag var riktigt duktig idag som vågade prata med en jättesöt tjej på tåget på väg hem från skolan idag. Jättestort för mig
Snyggt jobbat and keep going strong! Om du åker samma tåg som henne ofta kanske du får möjligheter till att ordna en date!

Senast redigerad av prOtotype den 2010-09-02 klockan 22:19.
prOtotype är inte uppkopplad