Citat:
Ursprungligen postat av mikaelj
Med den beskrivningen framstod du som prepubertal - i bästa fall. Jante finner du på annat håll. Det är dig fritt fram att starta en tråd som heter "Kolla hur många tjejer jag #/k/f-close:at senaste veckan!!!111".
|
Så om jag hade skrivit sju gripande berättelser om hur jag trodde var och en var kvinnan i mitt liv, berättat hur jag varje gång stått i ett hörn och funderat över vad jag skulle säga i två timmar och sen gått fram och gjort bort mig inför dom en i taget. Då jävlar hade det varit poesi!
Jag är ny på ämnet seduction, fascinerad över hur bra det fungerar - så jag ville skriva om det.
Tråden handlar om dating och relationer - det var en sammanfattning över min dating och mina relationsförändringar under veckan. Dumt att starta en ny tråd när det jag ska skriva om passar in i den här.
Du är vettig i andra trådar så jag fattar inte varför du agerar douchebag här?
Citat:
Ursprungligen postat av KungFredda
Jag som tyckte jag var riktigt duktig idag som vågade prata med en jättesöt tjej på tåget på väg hem från skolan idag. Jättestort för mig 
|
Snyggt jobbat and keep going strong! Om du åker samma tåg som henne ofta kanske du får möjligheter till att ordna en date!