Visa ett inlägg
Gammal 2010-08-13, 22:44   #2268
chidde
Projektledare

chiddes avatar

Reg.datum: Mar 2003
Citat:
Ursprungligen postat av Lellan Visa inlägg
Chidde: Bjuder på det, men erkänn, det är ju cockar som teasar mig, det är ju knappast jag som står för underhållningen öht. Jag bara mumsar ögongodis, fönstershoppar, tänk.. en sån där snubbe i trench typ. Som inte flashar. Utan vill se.

Eller, förresten. Tänkt inte på mig så heller. Jag är en sund å glad en som har väl fungerande syn men lite svårt att bjuda på sig! Eller skippa den tanken med, seriöst, vi lägger ner, tänk inte - alls.

Men egentligen, så tycker jag konceptet borde införas. Finns ju myskompisar och kk´s och guvetallt, varför inte "titta klämma känna"kompisar? Kan ju vara åt båda håll. El ett.

Edit: Shit! Blev högst äcklad när jag insåg att jag låter som en kille som går på strippklubb? Iuuhhh!! Känns på nåt sätt bättre utan pengar, på tu man hand, å så..
eller sa gor vi det enkelt och behaller det som kolozzeum har gett dig, dvs Cockteaser

varfor far jag en kansla av att du ar den tjejen som latt blir nervos nar du traffar en attraktiv kille, kallsvettas, pratar fort och osammanhangande, rodnar, pratar annu fortare och annu mer osammanhangande, kallsvettas annu mer osv? sag att det inte stammer, plz

annars gillar jag Skuggans blockettrix ocksa

"nyservad BMW till salu med vinterdack pa falg, manuell vaxellada, besiktigad utan anmarkning, skattad och forsakrad... agaren (dvs jag) kan fas mot extra tillagg, nyrakad och rumsren. obs, prutare undanbedes.. endast seriosa kopare.. forst till kvarn"

Projekt: Hästsvans
Läs om mig och Titta på mig
chidde är inte uppkopplad