Visa ett inlägg
Gammal 2010-08-12, 15:23   #10293
shadowfire
Hillgoat Deluxe

shadowfires avatar

Reg.datum: Feb 2006
Citat:
Ursprungligen postat av Poxeman Visa inlägg
Tack för igår!
Kul att se hur målmedveten du är, det var bra fokus på träningen trots kolo-invasion. Ådrorna på axeln är inte dumma och jag kommer skälla på dig varje gång du säger att du är klen... tycker att du har riktigt bra form nu och ffa axlarna är bra.

Nästa gång får vi köra chins på en stång där jag slipper slå pungen i marken...
haha, ja men jag blir galen om jag inte får träna skiten ur mig trots massa gott folk.. :P ... svettig blev jag iaf, djävelberg... och jag ÄR fan klen, axlarna är det enda som sticker ut, men i och med att armarna är så små så ser axlarna plötsligt stora ut. =/

haha du slog i huvudet nästan när du körde dips också i toppläget haha..

Citat:
Ursprungligen postat av Frantic Visa inlägg
Nu tog du i lite va ? Men tack, chinsen kändes bra. Iaf första setet

Jag måste säga att din fysik har blivit rejält mycket bättre än bilderna du la upp från förr! Du gör bra framsteg Jag håller nog med sig om att det kan vara en bra idé att börja köra curls med rak stång. Se bara till att det inte gör för ont så att du drar på dig en inflammation.
du har ju en sjukt bra fysik, skulle jag gå ner till dryga 70 kg jag med så skulle jag inte ens vara hälften så stor som dig... bra armar har du iaf, triceps är mäktig hestsko..

Hoppas kunna ta min fysik någon nivå till nu om allt går vägen, ska göra vad jag kan för att komma ikapp dig

Journalen
shadowfire är inte uppkopplad   Svara med citat