Visa ett inlägg
Gammal 2004-05-13, 16:53   #112
Grahn
Registered User

Grahns avatar

Reg.datum: Jul 2002
Citat:
Originally posted by joak1m

Nu förstår jag inte riktigt, du förespråkar att förstärka det nuvarande läget vilket innebär att vi skulle hålla fast vid detta tänkande vilket jag antar att du egentligen inte menar.

Man har dessa högre mål eller saker med högre "värde" för att kunna ha något i livet att eftersträva efter, hur kul vore det om alla kunde fixa en riktigt snygg tjej utan att behöva kämpa på något sätt alls?

Då skulle denna snygga tjej inte betyda någonting utan man skulle välja andra saker att eftersträva, tex vem som hade finast hus eller bil, så det spelar egentligen inte någon roll, och nu är det bara så att snygga tjejer är som troféer i dagens samhälle och det är dom bästa "spelarna" som förtjänar dessa troféer.
Fan babblar du om? Jag menar givetvis att vi kan väl för fan inte svara att idioten givetvis är för vacker för bruden eftersom de flesta av oss besitter viss moral och inte är helt satans slut i pallet.

Sen om han vill vara en gris vilket de flesta människor varit och kommer igen att vara så är det väl en sak men folk som skriver ngt dylikt förtjänar att bli uppletade av vederbörande tjejs tre neanderthalsliknande bröder och sen är han inte vacker alls.

Dina teorier om "troféer" och "spelare" är för övrigt urfåniga.
Grahn är inte uppkopplad