|
Nu finns det redan en massa kloka svar innan men tänkte iaf skriva det jag tänkte när jag läste din första post.
Enligt mig så har snygghet ingenting med hurvida man är "värd" någon annan person, precis lika lite som pengar, intilligens m.m. har.
Om man nu på något sätt ska värdera om vissa personer är värda något bättre så borde man snarare utgå ifrån personers sätt att vara och hur den beter sig på, tycker t.ex. att alla män som misshandlar sina fruar/flickvänner att dom definitivt inte är värda att få vara tillsammans med en tjej överhuvudtaget oavsett om dom är skitsnygga eller inte.
Är du inte attraherad av henne på något sätt så gör slut, tror knappast det förhållandet kommer hålla och jag skulle själv aldrig någonsin få för mig att vara tillsammans med en person som jag inte attraheras av.
För övrigt så skiter jag fullständigt i vad mina kompisar, min familj m.fl. tycker om den personens utseende och andra kvaliteter, jag menar det är väl för sjutton jag som kanske ska leva med den för resten av mitt liv och inte min puckade, utseendefixerade kompis eller knäppa morsa??!!
Orkar inte skriva något mer vettigt nu förutom att det är upp till dig vad du gör med ditt liv.
|