Visa ett inlägg
Gammal 2010-06-10, 23:23   #676
Kek
Registered User

Keks avatar

Reg.datum: Mar 2010
Citat:
Ursprungligen postat av krappen Visa inlägg
Ta mitt råd och ta det väldigt försiktigt, fråga dig själv redan nu om hon är värd besväret. Jag satt i samma sits för något år sedan där det var hon som stötte på mig.
Jag tänkte i samma banor att det är ju bara att köra på, vad har jag att förlora? Slutade med att hon gav sitt kassa förhållande en andra chans och jag blev otroligt sårad (jag är man nog att erkänna det).

Hon kom krypandes tillbaka efter ett par månader som singel och jag som fortfarande hade känslor för henne gick rakt in i fällan, igen. Vi bestämde oss för att gå långsamt fram vilket vi hade två helt olika uppfattningar om vad det innebar, nu var det dock inte problemet att hon gick tillbaka till någon pojkvän utan att hon började ligga runt på krogen istället, jag som redan kände att jag hade gett henne en andra chans ville inte ha med henne att göra mer.

Allt slutade med att jag bad henne dra åt helvete, Känner mig otroligt relationsskadad psykiskt av den erfarenheten och vet inte riktigt hur lång tid det tar innan jag repar mig.

Blev en jävla novell det här, men det är ju i relationstråden så varför inte dela med sig
Hehe, tack för att du delar med dig av dina erfarenheter. Ligger som sagt lite on the down low så att säga fortfarande för att just som du säger, om det skulle gå åt helvete, så blir smällen inte lika hård.