Visa ett inlägg
Gammal 2010-05-11, 11:27   #9343
shadowfire
Hillgoat Deluxe

shadowfires avatar

Reg.datum: Feb 2006
Citat:
Ursprungligen postat av Ignatius72 Visa inlägg
Du lär dig, nästa gång så behöver du inte gå igenom samtliga olika träningsscheman som finns under en promenad. Tekniskt sett så har du ju inte bara pratat om dig själv om du pratat om tränignsscheman som andra har hittat på, eller hur?!
hahah, om det ändå hade varit så intressanta samtalsämnen, lol =)

Citat:
Ursprungligen postat av MissTiger Visa inlägg
Stackarn kanske var nervös, kan liksom bli att man pratar för mkt då...fast man kanske kan prata om ngt annat än bara om sig själv ändå *skratt*

Klart att joggarna springer om dig om du är ute o promenerar...sen kan man gå mer eller mindre fort också.. Själv har jag lyckats powerwalka förbi folk som joggar Bör dock påpeka att detta varit personer vars rörelsemönster sagt att dom är ute o joggar....men deras tempo sagt ngt helt annat
Ja eller ja, asså, jag fick ta del av rätt mkt om exmakar och deras familjer och ja.. ehum... irrelevant information. Nervositet i all ära, men i två timmar? ... nåja, promenad osv var nyttigt o bra för mina ben.

Min erfarenhet precis som du säger är att folk säger att de joggar när de håller 12 min/km.. :P

Citat:
Ursprungligen postat av Rickard Visa inlägg
Du vet, det finns dagar då Fantomen vandrar på stadens gator som en vanlig man. Så när man är ute och rör sig som civil så är det bara att bita sig i tungan och låta dom passera.
hahaha, fantomen är mesig i jämförelse mot skuggan! =)

Journalen
shadowfire är inte uppkopplad   Svara med citat