Visa ett inlägg
Gammal 2010-04-11, 18:19   #4705
stevebc
Registered User

stevebcs avatar

Reg.datum: Mar 2005
Citat:
Ursprungligen postat av Trance Visa inlägg
How I met your mother är en stabil serie även om den blivit lite sämre på sistone. Den är enormt mycket bättre än 2½ som faktiskt är en riktigt dålig serie med riktigt dåliga skämt. How I met your mother har i alla fall några skämt som varit lite nya och oväntade, något man absolut inte kan säga om 2½ men.
Har bara sett piloten av HIMYM så det är för tidigt för mig att säga något, men jag blev inte imponerad av det avsnittet. Håller fullständigt med om 2½ men. Sitcoms som följer deras koncept är så jävla tröttsamma anno 2010. Var inte det här gammalt typ 1991?

Vad gäller komedi på TV (Sopranos, The Wire, Entourage har enormt roliga situationer, men talar om genren komedi) så rekommenderar jag som tidigare sagt Arrested Development, 30 Rock, Malcolm In The Middle. Även gamla serier håller än, Fresh Prince och Seinfeld har jag tankat och sett igenom, delvis.
Vuxna människor slänger sig på marken och håller sig över smalbenet som de bögigaste av italienska fotbollsspelare över att en halvfull dansk rispat lite blyerts i en tidning.
Citat:
Ursprungligen postat av Sniggel Visa inlägg
Du kan likna "det moderna samhället" vid "the Borg" och att alla kommer att bli assimilerade
stevebc är inte uppkopplad   Svara med citat