Citat:
Ursprungligen postat av shadowfire
Du är större än mig på vissa ställen dock. Jag har bättre rygg och axlar, men du har bättre ben (där ligger en hel del vikt faktiskt) och bättre armar än vad jag har. Du har grövre benstomme än mig. Ekman är duktig på att hacka på att jag tränar med handledsskydd osv, men fatta att jag har inte mer än 4cm breda handleder osv. Fettfördelningen för min del är uteslutande kring magen/midjan och där är det mycket. Jag bedömer att jag inte ens halverat fettmängden där nu och då har jag ändå gått ner 7-8 kg.
|
Det enda som är större på mig är armarna, tycker jag, och det är inte mycket vikt. Benen har jag svårt att tro är större på mig.. inte sett dina, men jag har ju två stickor till ben
Rygg och axlar har alltid varit lite sämre för mig. Armarna ser för stora ut för axlarna

men jag börjar komma ikapp, de här axelpassen ger verkligen mycket, kommer se bra ut om ett tag. Jag tror mina armar och handleder har fått mycket gratis från handbollen.. iaf handlederna, de kan ta rätt mycket stryk. Men fan.. att gymma med handledsskydd är det många som gör, och i mina ögon så ser jag det som att den personen är starkare och tar mer vikt än vad han borde göra, vilket är positivt.
Min rygg är ju som sagt kass.. där är du hästlängder framför mig. Och angående grövre benstomme så vettefan.. tycker jag är lite och klen. Men då går jag och jämför mig med Ekman..
Jag får ta en titt på din mage nästa gång jag är på Almedal helt enkelt