Ja, träningen brukar bli ungefär 2 timmar. 20 min resa iform av löpning,sedan töja lite grann träning 1,5 timmar (försöker pressa det neråt men vill inte göra det ifrom av bristande utförande osv)
Jag har infört löpning efterpasset nu antingen 5 eller 7 km ev om inte vaderna är helt utslitna lite hopprep efter löpningen. JAg gissar att passet kommer bli lite längre med löpningen efter. Meningen med löpningen är att den ska kontra alla kolhydraterna.
Egentligen har jag lovat mig själv att aldrig börja väga maten men om det behövs för att ni ska kunna svara på frågan så får jag nog överväga att börja med det... Men orkar man det ni som gör det?
Måltid 3 och 4 ligger nära varandra men tyvärr har jag inte mer tid att spela på... Går det lika bra att slå ihop dom? JAg vet at näringsupptaget bli sämre men det ena målet är så litet.
Mycket mjölk...inte jämfört med vad det brukar. Insulinpeak borde det ju inte bli brukar bara va några glas handlar ju inte om litrar. Sen är det en av få saker därifrån jag får mitt protein. Hur mycket mjölk behövs egentligen för att få en insulintop? Spelar det nån roll om man bara dricker mjölk eller om man äter nåt annat till?
RÄTTNING gainer flaskan är på 0,7. Den är standrad flaskan skulle jag gissa.
Frukosten kan lätt dubblas och en macka vid 10 är öven det fullt möjligt.
Dela gärna med dig av receptet på linsoppan och jag gör en sats bums.
Proteinet ska jag bli bättre på ska ner och handla tonfisk i massor imorgon om jag hinner. 2,5 gram per kilo ger ett intag på 225 gramprotten per dag. JAg är nog inte nära hälften. Bättring omgående.
Morgonpromenad kan bli struligt vill helst inte missa massa sovtimmar. Blir det nåt nämnvärt resultat på 2 promenader i veckan? Upp och ut direkt med marschkängorna 40 min?
Thx för all kritik, underbart att bli rättad. Ni får ursäkta svaret men jag vet inte hur man quotear en hel tråd och att quota varje medelande för sig gör bara en massa jobbiga medelanden. Och JA, jag ska bli hård.
|