Citat:
Ursprungligen postat av Vazze
nice med kampsport och gym. jag tycker det är svårt att kombinera dock, speciellt om man försöker bli bra på båda
|
Tack! Du får titta in

Det är som du säger, svårt att kombinera. Just nu kör jag 3 - 5 pass i veckan, sen ska jag minst ha 3 gympass på det. Mycket tid går åt till träningen. Sen ska skolan klämmas in, och flickvännen. Sen ska alla kompisar som säger "Sluta slappa, kom hit" och komma in.. Det blir fullt upp och det är därför jag fått ta lite mer avstånd från datorn haha. Kul att du tittar in!
Citat:
Ursprungligen postat av Action Fighter
Cykling är nice. Tror ingen knäcker mitt PB till skolan på herrcykel. 2min 10sek. Kan nämnas att det är en ganska bra bit dit så man måste ha tur med trafikljusen också. Ger ju bibehållen kondis utan att man märker det cyklingen. Jag själv har en tendens att alltid klämma på som fan när jag cyklar och måste intala mig att cykla långsammare.
|
haha Jag hade näst bästa tiden på 1 mil i 3an i gymnasiet. Cyklade på 18 min och 23 sekunder. Och då klarade jag inte av att springa 2 km haha. Kräm i benen har jag som alltid haft. Vi får ta en tävling
Citat:
Ursprungligen postat av Detective
Schyssta bänkar och hantelpressar senast
|
Tack! Även att dom inte var allt för bra så är jag nöjd. Bänken ska jag trycka upp fler i
Citat:
Ursprungligen postat av feyin
20 reps på 60kg i bänken är mycket bra enligt mig, du har bra kondition av all BJJ va?
|
Kul att se dig

Jag har gjort en 20 reps på 70 också, tror jag skulle klara kanske några till men ska fan testa nästa bänkpass om jag inte tänkt att köra lite närmare mitt max. Konditionen kommer allt utan att jag tänker på det. Jag har nog kondition som ligger över medel i vår grupp tror jag.
Citat:
Ursprungligen postat av Troikha
Håller med Feyin, verkligen fin högreppare i bänken  Blir nästan sugen på att själv testa:P
|
Oh, kul att se dig här inne också!

Hehe, Jag ska antingen testa riktigt högreps nästa gång eller lite tyngre och närmare max, får se

Fortsätt kika in!