Visa ett inlägg
Gammal 2009-11-30, 13:16   #6995
shadowfire
Hillgoat Deluxe

shadowfires avatar

Reg.datum: Feb 2006
Citat:
Ursprungligen postat av Ekman_ Visa inlägg
Nåja, såg ut att ha lite på benen, men inte vaderna.
Armarna är inte många cm mer än 40. Skulle verkligen inte tippa på att väger mer än 105, då han faksitk i princip bara var fet, utan så mycket massa.

Blottarn har jag nog fan aldrig sett, såg dock en riktigt hård i den åldern någon dag, men inte direkt den stilen på han..
Är ändå fundersam på om det var samma snubbe. Mina armar är ju knappt 38cm och nog hade han minst 1,5 ggr min armstorlek iaf, så jag hade nog bedömt dem som närmare 48 cm iaf. Till och med du har ju 1dm grövre armar :P

Citat:
Ursprungligen postat av wesaft Visa inlägg
haha, blottaren!
Det är han som brukar köra i en orange tröja och går på händer väl?
Riktigt vältränad är han, klart han ska få visa upp sig lite
men jag är splittrad, han har ändå coola tyngdlyftarskor och kör ryckteknik ibland, så jag gillar honom
Har även tränat bredvid honom en gång med min egna orangefärgade tröja, korta tights och tynglyftarskor, hehe, fast jag viftar inte med min
Stämmer fint det, han kör mkt ryck, stöt och annat. Han är inte stor, men i bra form och vältränad utan tvekan. Kul o se någon med lite ålder på nacken som håller en så pass god form. Absen är riktigt bra på honom.

Höll dock på att få hans snase i min hand då jag svingade upp dörren till omklädningsrummet i somras.

Journalen
shadowfire är inte uppkopplad   Svara med citat