Citat:
Ursprungligen postat av Ekman_
Får jag fråga hur du fick den där killen till en ekman lookalike?
Såg han idag, sorglig människa. Min längd eller lite längre och vägde probably inte mer än 105kg.. med en riktig saftig fettprocent.
Någon borde lära han att andas när han tränar, som du sa kanske? körde stångrodd. höll andan 8 rep och sedan skrek nåt så in i helvete när han blåste ut all luft på sista leler näst sista rep
Körde 90kg i stångrodden, med riktigt läskig teknik. Så såg ja han hämta 2 10or till, skrek i tankarna, NEJ HÖJ INTE FÖR HELVETEE.
Nu har jag nog pratat av mig om det, lulz!
sen var han nog inte yngre än 23
|
LOL! kan det vara samma människa? Tyckte han såg lite äldre ut, men det låter onekligen som samma snubbe. Tyckte också han lät mer än vad han tränade. Nog fan väger han mer än 105kg dock, jag tyckte det var en ansenlig fettmängd och han hade allt till trots ett par bra ben faktiskt.
Har du sett Blottaren något då?
En vithårig (blonderat?) snubbe i +45 som är rätt så fit, inte speciellt muskulös men har en rätt ok kropp o rutmage mm för att vara i den åldern. Han går alltid omkring helt naken i omklädningsrummet, typ står vid ytterdörrn o fönar håret o visar snasen för alla som kommer in.
Nu senast (igår) på gymet så gick han med skinnjacka uppknäppt och bar överkropp ut genom gymet, så han fick visa rutmagen för alla tjejer vid skohyllan
Fan jag älskar detta gym