Visa ett inlägg
Gammal 2009-08-07, 03:04   #2
Adryan
Registered User

Reg.datum: Oct 2006
Torsdag 6/8-09

Vikt: 165 pounds (75kg)

Har fortfarande känning i höger axel så tog det lugnt idag, ville hur som helst träna. Gick till gymmet (kunde inte springa, benen känns döda efter igår), och körde lite rygg/mage,

Körde de ryggövningar som inte gjorde ont i axeln, samma med mage.

Rodd (kabel):

70ibs*20
140ibs*8
180ibs*8
180ibs*8
140ibs*8

Rodd (som skivstångsrodd fast i ställning):

Ställning+20kg*10
+40kg*10
+55kg*8
+65kg*8
+65kg*4
+55kg*4
+40kg*4

Körde även lite andra drag i maskin, vet inte exakt vikt, körde för att testa axeln.

Mage:

Benlyft:

Knä upp*20
Raka ben upp*15
*15
*15
*15

Situps i lutande ställning med 15 kg
*8
*8
Utan vikt
*15

Körde sedan lätt rodd och benlyft växlat med varandra (ingen vila mellan seten).

Axeln börjar kännas bättre, chins gjorde lite ont så skippade det. Imorgon blir det cardio sen får vi se hur axeln känns på lördag.

Mat idag:

Frukost: Två rostade mackor med smör, något bröd med russin i. Smoothie med banan, jordgubbar, whey protein, lite juice, fibrer.

Lunch: Stor macka med kalkon, sallad, tomat, ost, paprika, rödlök, lite majonnäs. 50g Pringles. Vitamin water + vanligt vatten.

Efter träning: en portion Beverly mass maker med 1 skopa beverly muscle protein iblandad. Blandade shaken med vatten på gymmet. När jag kommit hem (30 min senare) åt jag två rågknäckemackor med herring filet (sill I guess?) i tomatsås. Riktigt gott, blir nya standardfrukosten!

Ska snart iväg och fixa middag, får se vad det blir!
Adryan är inte uppkopplad   Svara med citat