Citat:
Ursprungligen postat av D Andersson
Du vet alltså inte när det egentligen hände, har "ingen aning" om hur byggnaden var konstruerad, känner inte till huruvida det brann och vet inte ens vad den officiella versionen är. Ändå tvivlar du och vet att det är ett "mysterium"...
Tycker du själv att du har tillräckligt på fötterna för att uttala dig som du gör?
|
Jag vet ungefär när det hände, klockslag är i det här fallet oviktigt och dessutom lätt att ta reda på. Och jag antar att byggnaden är konstrurerad likt andra moderna skyskrapor i New York dvs hyfsat tålig och med en hel del betong och Stål. Att det brann eller inte är inte heller viktigt. Stål behöver (för att kunna smälta i en eld) utsättas för över 1800 grader konstant i 6 timmar vilket utesluter att en eld skulle ha varit skälet till raset. Om den hade varit det hade byggnaden behövt vara helt övertänd i flera timmar vilket alltså inte var fallet. Som jag gör, exakt är det hur jag uttalar mig som jag gör?
Jag kommer med några påståenden som är bevisade, det är ren fakta. Sen om man väljer att blunda för det är upp till var och en.
Fakta: Man har hittat smält stål under WTC7, raset skedde väldigt fort och inget plan krashade i byggnaden.
Dessutom har alltså en avancerad form av sprängmedel också hittats. Det här är inga konspirations teorier det är fakta.