Visa ett inlägg
Gammal 2009-04-02, 14:13   #6011
Kristian
Skivstångscurls körs alltid i böjrack!

Kristians avatar

Reg.datum: Mar 2002
Citat:
Ursprungligen postat av shadowfire Visa inlägg
Konditionsdag

Cardio: Löpträning
Terräng: Elljusspår/naturreservat, väldigt kuperat, stundoms lerigt
Sträcka: 2,5 km
Tid: 13 min o 20 sek

Cardio: Intervallträning plant + uppförsbacke
Terräng: Elljusspår/naturreservat, som ovan
Sträcka: okänt
Tid: 17 min

Summering:
Träningsvärken i benen är fruktansvärd idag. Försökte flytta fokus från värken och fantiserade om en naken Eva Mendes istället och det fungerade riktigt bra förutom i nedförsbackarna...

Mitt i spåret så mötte jag dock ett 25-tal yngre snygga damer i löparkläder som genast förnedrade mig genom att springa hela vägen uppför "väggen". Hmpf.

Nåja, jag blev riktigt nöjd med tiden i spåret dock just med tanke på hur kuperat det är och med tanke på att jag inte konditionstränat alls nästan på snart en månad.

Hade inte tänkt köra intervaller alls, men blev sugen på att blåsa på mot VO2max lite. Körde en genväg o tog mig ut i spåret igen och stötte på de jädrans damerna igen. Denna gången hade de också bytt riktning o jag var tvungen o passera 25 rövar i tights.

Eftersom de promenerade nu och verkligen tog upp hela jävla spåret så tänkte jag visa min manlighet och köra om dem alla offroad istället, så jag hoppade ner i diket. Inte helt genomtänkt med tanke på att där låg smältvatten i en fin lerig sörja och jag fick rädda mig med ett träd för att inte stupa framlänges rätt ner i gyttjan. Så när jag kramar mig fast om trädet så börjar damerna springa igen o rusar glatt förbi mig när jag står o kramar det satans trädet. Blah. Jag gick hem.

Hann dock avverka 5st rusningar på maxfart, ca 75-100m var och jag hade ett riktigt fint klipp i benen idag. Gamla mittfältarfasonerna sitter i. Precis som i sängen, jag är hurtig o ger järnet, men inte så länge
Nä men din stackare, de tänkte nog när du kramade om trädet att där är en sådan där trädkramare...
That trail of broken hearts
They all belong to me
Magic runs through my fingers
One touch you'll see
L.O.V.E All I need's my love machine
L.O.V.E All I need's my love machine tonight, tonight
Kristian är inte uppkopplad   Svara med citat