Citat:
Ursprungligen postat av shadowfire
fan vad kass min böjteknik blir så fort jag går upp på lite tyngre vikter... på bilden är andra set på 100kg och jag upplevde det som att jag gick jävligt djupt med röven, men jag vände strax efter detta läge och det är ju för fan typ 90-graders.... sista delen sänker jag ryggen på istället för röven, så därav kommer upplevelsen om att böjarna är djupa fast att de är skitgrunda... suck.
Dålig hipdrive också, den kom på tok försent in, troligtvis just pga ryggfället. Rakare rygg så hade jag kommit tidigare in i hipdrive. Tyngdpunkten för långt fram också vilket syns på fötterna. Aja. Gör om gör rätt. Fick styva nipplar iaf.

|
du har vikten långt fram i foten, hälen lättar t.o.m.. försök att köpa ett par skor med hård sula och ha vikten i hälarna, eller iaf mitt i foten.. bredda fotsättningen lite så du kan böja mellan benen istället för ovanpå benen
edit: eftersom du skjuter fram knäna så extremt långt så blir de en väldigt lång väg om du ska ner till "godkända" böjar de skulle lösa sig väldigt lätt om du stod lite bredare och böjde mer mitt på/bakdelen av foten