Visa ett inlägg
Gammal 2009-01-10, 14:54   #5161
shadowfire
Hillgoat Deluxe

shadowfires avatar

Reg.datum: Feb 2006
Vilodag idag o hade det igår med. Från gymet iaf.

Skrev skoltentor ute på flygklubben idag. Första gången jag skriver prov utan att ha laddat rejält med kollisar osv. De andra piloteleverna satt o drack redbull o åt chokladbollar osv, själv nöjde jag mig med en vassle/kaseindrink till frulle o sedan fastande mage resten av dagen förutom lite kaffe. Stabilt med 1,8g kolhydrater

Måste ha 9 av 9 godkända skoltentor för att få skriva det slutgiltiga LFV-provet. Skrev 5st tentor idag, spikade en och klarade ytterligare tre till - men kuggade på AIRLAW'en.

Skitsaker egentligen, AIRLAW är ju det jag tycker jag nästan kan bäst. Får skylla på att jag var låg på kollisar, men konstigt nog så fixade jag både navigationen o färdplaneringen, de två som jag är sämst på.

Fyra tentor till på onsdag, tre har jag god koll på men meteorologin blir ett helvete. Blir lite hattigt med träning o så nu kommande dagar, jag måste helt enkelt prioritera jobbet o studierna lite nu.

De skoltentor jag inte klarar nu måste jag skriva om snarast o sedan väntar LFV-provet. Efter det så är jag helt klar med flygteorin, kommer o kännas som ett par hemorrojder mindre.

Har iaf tvättat o städat bilen o lite andra energiförbrukande aktiviteter, låg på kcalminus både igår och hittills idag har jag fått i mig 330 kcal fördelat på 68g protein, 13,5g kolhydrater tack vare mjölk i kaffet + 1,7g fett.

Journalen
shadowfire är inte uppkopplad   Svara med citat