Kotknäckardag!
Jag var alltså hos en kiropraktor idag, inte en naprapat. Vet inte vad skillnaden är, men en kollega rekommenderade just denna kiropraktor och de verkade seriösa så why not. Fattade dock inte riktigt vad jag gett mig in på innan jag kom dit.
Väl på plats schlet jag av mig kläderna och insåg att jag är fan rätt vinterblek. Tanken om att slänga upp en krabba framför kiropraktorn försvann hastigt.
Efter lite reflextester o undersökningar så konstaterade han att det var skillnad på höger o vänster sida om ryggraden och det var någon kota som inte rörde sig som den skulle. Så ner på mage på britsen och sen var det dags. Andas in djupt och andas u-
KABRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK!
Det var typ min ryggrad som jag trodde han tryckte rätt genom britsen och ner till bottenvåningen i huset. Jävlar i gatan vad det small. Inte nöjde han sig med det, utan revbenen skulle visst på plats också. Fick krama mig själv o lägga mig på sida, andas in och uKNAAAAAAAAAAAAAK! Huah, blev nästan lite chockad av hur jäkla högt det small. Sista stället var nacken där jag inte hade full rörlighet åt höger. Denna gång vred han till huvudet åt vänster o tryckte till något så det small ända upp i hjärnbarken. Doh.
Lite massage på det iaf, alltid något och det kändes spontant lite bättre efteråt tror jag, men det känns inte bra (ännu). Nu ska jag ha ispåse osv på ryggen 1ggn i timmen för att muskulaturen ska lugna sig lite.
Får väl se om detta hjälpte, så mkt som det knakade så kändes det som om typ hela kroppen var helt fel.
Gick dessutom vilse på stan efter kiropraktorbesöket. Är inte van med att promenera inne i city. Hamnade på Kungsgatan och det kryllade ju av snyggingar längs hela den gatan. Goddamned, götets snyggaste damer var ute på julshopping! Fan är jag fortfarande singel nästa år ska jag bli gatumusikant, flexa latsen o dra av lite riff på en gura eller nått, det bara måste gå hem....