Visa ett inlägg
Gammal 2008-10-20, 08:46  
Cirius
Registered User

Ciriuss avatar

Reg.datum: Nov 2005
Citat:
Ursprungligen postat av Ceccil Visa inlägg
[B]

Jag har en fråga/fundering. Jag dricker aldrig. Eller mja, jag dricker på min höjd kanske 1 gång på 3 månader. Och aldrig stupfull eller liknande.. MEN, efter varje "blöt" kväll så vaknar jag med en helt kaputt mage. Bubblar,kör och beter sig som om jag har fått magsjuka.. Ja ni förstår.. Eh, inte att jag spyr alltså.. ALLTID! Är jag allergisk? Ovan? I lördags drack jag 2 smirnoff ice och 1 drink. Och min söndag var galen.. Ont som fasen och ja.. Någon tanke på detta!?

Jag kan bara tala ur egen synpunkt, jag kan dricka nästan hur mycket som helst. Det kommer till en viss punkt där jag inte blir så mycket mer fullare typ, men dagen efter så blir jag aldrig bakis. Så jag mår aldrig dåligt sådär som vissa göra och ligger i sängen hela dagen helt borta. Kom hem 4 en natt alldeles galet full och gick upp 9 på morgonen för att systrarnas barn skulle springa maraton....Men en sak som jag kan få, å det är orolig mage, inte så att jag kräks eller nått. Men den blir som bubblig, samtidigt som att de känns att den står ut. Jag mår inte dåligt av det, mer än att de låter som att jag går bär på ett barn...

Det är inte ofta jag får så, men dom gångerna jag får det så är det oftast för att jag inte ätit tillräckligt dagen då jag drack. Brukar oftast starta våra supar-fester med att dra i oss en pizza typ så klarar man sig. Så det kanske är därför du får en sån orolig mage? Du har helt enkelt ätit såpass lite så att din mage blir orolig....Alkoholen har inget å bindas emot? Bara min personliga gissning....
Cirius är inte uppkopplad   Svara med citat