Visa ett inlägg
Gammal 2008-09-30, 18:25   #4326
shadowfire
Hillgoat Deluxe

shadowfires avatar

Reg.datum: Feb 2006
Citat:
Ursprungligen postat av Trassel Visa inlägg
70 min innebandy och du var sugen att träna mer?
Citat:
Ursprungligen postat av Yankeee Visa inlägg
Står man på motståndarens planhalva och väntar på bollen så ...
lol, gör man det så resulterar det bara i en radda baklängesmål, tvärtom så är det tjurrusningar fram och tillbaka hela tiden.... men det är förbannat skoj och har man skoj går tiden fort sägs det...

Citat:
Ursprungligen postat av Yankeee Visa inlägg
Om du nu måste ha tillskott. Jag märker ingen skillnad alls när jag tar gainer eller äter mat. Just nu kör jag på knäckebröd, bregott och oboy kring passen. Fungerar lika bra som det mest optimala tillskotten (jag har testat ).
Citat:
Ursprungligen postat av Ignatius72 Visa inlägg
+1, det finns en övertro på vad tillskotten ger. Trots allt så bottnar allt i att man måste käka och träna ordentligt. Bregott är förövrigt, helt utan konkurrens, det godaste smöret.
aa, men jag måste ha tillskott, jag får omöjligt i mig den proteinmängd jag behöver annars. Kollisar går alltid att lösa, men knäckebröd, bregott och oboy är ju inte direkt några större proteinkällor (nåja, beror på mängd smör och mjölk).

Kolhydratkällan är det minsta problemet, det kan jag absolut lösa, men det är proteinmängden som jag har svårt för... även om jag äter middag 2ggr på kvällen så har jag svårt att nå upp i rätt mängd.

Möjligen om jag hade haft en hemmafru som stekt kycklingfiléer och ryggbiffar hela dagarna (som mikebodyb) så hade jag nog också klarat mig utan pulver

Journalen
shadowfire är inte uppkopplad   Svara med citat