Visa ett inlägg
Gammal 2008-05-27, 10:52   #1428
Ironwoman
Registered User

Ironwomans avatar

Reg.datum: Sep 2006
Jag brukar ju inte vara med och diskutera här, men läser det mesta.

Citat:
Ursprungligen postat av MasterChief Visa inlägg
Ok, dags för en liten frågestund för mina kära trådkramare.

1. Du är ute och tränar. Helt plötsligt cyklar en pendlare med jeans förbi dig med sin smutsiga MTB. Vad gör du?

2. Du får köpa valfri cykel och du får inte sälja den vidare. Vilken väljer du?

3. Tycker du spinning är ett bra substitut till att cykla?

4. Tar du alltid med dig dricka när du tränar?

5. Har du ringklocka på din träningscykel?

6. Rangordna stilbrotten. Cykla med linne/tubsockor/håriga ben/collegetröja.

7. Vilken cykeltävling fantiserar du om när du..tja..tar på dig själv?

8. Du får bara ägna dig åt en disciplin. Vilken väljer du? (MTB/LVG osv)

9. Vad blir ditt nästa cykelrelaterade inköp?

10. Ska du (eller har du) köra/kört vättern någongång?
1. Beror på vilket pass jag kör och humör. Mest troligt att jag tänker att jag tar honom när det blir tävling och jag trycker på och att han antagligen bara vill köra om mig för att jag är tjej, men att jag spanar in kroppen lite för att avgöra om det verkligen är så eller om det är någon bra cyklist. Så typ ingenting.

2. Just därför jag inte är med och diskuterar... ingen koll på sådant. En triathloncykel, finaste på marknaden, vilken det nu är.

3. Ja..., men jag har bara provat ett pass för ca 10 år sedan.

4. Inte på korta pass, typ under 1-1,5 timme, om det nu inte är varmt ute eller jag ska köra mer än en intervall.

5. Nej. Har bara en racer och den har absolut ingen ringklocka, inte pappas MTB helelr som jag lagt beslag på. Däremot min kärringhonda, men cykling på den är inte träning.

6. Värst tubsockor, collegetröja, håriga ben, linne, helt ok, man måste ju bli lite solbränd.

7. Finns ingen ren cykeltävling. Däremot under 5,30 på en cykeldelen på en IM och fortfarande kunna spinga efter. IM på Hwaii såklart, Norseman i perioder.

8. Triathlon, såklart.

9. Ingen aning. Lite större är en temposadelstolpe eller en MTB (för att genomföra Finnmarksturen och ha som vinterträning).

10. 2 gånger. 2000 på en citybike med alldeles för stor ram, som ett nödvändigt ont för att få klassikern, cyklade tillsammans med pappa och vi stannade och åt i både Jönköping och Hjo. 2007 där jag satsade 7 mil, men insåg att jag inte skulle orka på en tillfredsställande tid (under 10) pga min svagheter (klungkörning och hänga med klungor uppför, åker man av klungorna i varje uppförsbacke är det rätt kört). Så jag rullade och inväntade lillasyster och pappa och tog sällskap med dem till mål.
Ironwoman är inte uppkopplad   Svara med citat