Citat:
Ursprungligen postat av Loftby
Ja, det va nån norrlänningswannabe som var ned som nämnde det här stället så jag tänkte testa :P
Jo, ibland känns det. Om jag svankar max och kör tungt kan jag få värk. Det brukar inte vara så farligt men om jag maxar med tröjan har det hänt att jag sträckt mig och då är det inte roligt. När ryggen är trött tex om jag kört mark (gör det ibland men j-vligt lätt) händer det att jag får hugg i ryggen som inte är så trevliga. Ska söka upp en kunnig sjukgymnast som INTE är nyubildad, som den förra var, och som utan tvivel vet vad han/hon snackar om och lyssnar på vad man säger. Har röntgat ryggen så jag vet att det inte finns några skelett/kotskador i alla fall. Det sitter med största sannolikhet muskulärt så det borde ju gå att fixa.
|
Haha norrläningswannabe, du får hoppas inte din trevliga norrlänningsflickvän ser detta. Du borde förövrigt få henna att börja träna.
Angående ryggen får du väl söka upp någon annan. Om de har röntgat och inte hittat något så är det väl bra ifall det är muskulärt borde vara lättara att lösa(?). Har du gjort magnetröntgen också?
Har du sett lapparna på STK som Kiropraktorhögskolan satt upp? Titta på dem och ring dit. Även fast de är i slutet på sin utbildning kanske de kan komma på något och de har ju en erfarenhandledare också som tittar på alla. Du förlorar inget på det.