Citat:
Ursprungligen postat av martin_vbg
Inga problem alls faktiskt, jag är mycket piggare nu under deffen än under bulken/energibalans.
Skolarbetet har inte heller tagit någon skada, jag har bättre tankeverksamhet nu än någonsin känns det som.
Jag har kört två deffar innan, inte riktigt lika hårt som den här och inte gått ner lika mycket i vikt men den här deffen har blivit helt annorlunda. Den kunde inte gått bättre. Jag har blivit starkare och blivit piggare men jag kan inte sätta fingret på vad det har med att göra.
Enda skillnaden gentemot de andra deffarna jag kört skulle isf. vara att jag tagit lite lättare på alkoholfrågan och gett mig tillåtelse att dricka då och då. Cardion den här deffen har varit mycket kondition och inte just bara fettförbrännande som jag kört förr.
Men jag tror inte den stora skillnaden ligger i att jag druckit mer alkohol. 
|
Kul att allt känns bra under deffen! Själv känner jag samma sak, att jag är piggare och klarar skolarbetet lika bra. Dock har jag sämre ork på gymet och har tappat lite i styrka.
Då gör du tvärtemot vad jag gör den här deffen, jag har tagit hårdare på alkoholdrickandet och har bara druckit en gång. Dock kör jag som du med ganska så mycket kondition och lite mindre promenader. Men men det som funkar är väl det man ska fortsätta med så bara kör på så kommer du nå ditt mål!