Visa ett inlägg
Gammal 2008-04-18, 18:44   #6
Davido
Registered User

Davidos avatar

Reg.datum: Jan 2008
Färdig inför helgen!!

Nu så är jag nästintill färdig för avfärd för helgens tävlingar.. Det är bara några småsaker som ska fixas innan!! I helgen är det tävlingspremiär i Sverige på MTB.. Känns som man har väntat länge nog!! man kunde allt dra igång säsongen tidigare denna säsong med tanke på den milda vintern..

Tävlingarna kommer att gå i varberg både lördag och söndag, samma bana bägge dagarna.. kan tänkas lite tradigt när man ska cykla 7 varv båda dagarna, en liten finess har de lagt in.. Man cyklar banvarvet omvänt den ena dagen!! Wow, då får man se hur dåliga spårval man hade dagen innan.. så är det!!

Idag har det annars varit en lugn dag.. vi har haft väldigt fint väder här på höglandet!! så jag njöt ordentligt när jag var ute och cyklade en sväng.. endast för att hålla igång benen!! vi får hoppas de är pigga och frächa imorgon eftermiddag.. 13.25 går starten!! vi var lite över 20 st i elitklassen.. ganska många för att vara sverige!!

inget sammanhängande skriverir idag inte.. bara en massa kråkfötter!! kan det bero på att man känner sig lite stressad för tillfället.. har man fått med sig allt? det återstår ju att se, bara man har med det viktigaste, cykel, cykelskor, cykelhjälm och cykelkläder!! och det finns med.. det övriga är inte fullt lika viktigt!! blir som det blir..

Jaha, nu ska jag fixa det sista!! ha de så hörs vi efter helgen..
Davido är inte uppkopplad   Svara med citat