Citat:
Ursprungligen postat av Tolkia
Skriv ut blankett på internet -> kolla upp (t.ex. på internet) vilken församling du tillhör och adressera blanketten dit -> klistra på frimärke -> posta -> klart.
Både du och jag borde nog göra något åt våra sömnvanor, tror jag.
|
Det var ju jag som skapade tråden!!"
Problemet är att jag har en bläckstråleskrivare och den hade säckat ihop i somras men jag lyckades göra rent skrivarhuvudet så att det gick att skriva ut, DÅ, men nu fungerar den visst inte igen... Hurra för bläckstråle, idioter som köper sådana trots att jag säger åt dem att inte göra det ;D
Församlingen vet jag redan, skicka iväg som brev hinner inte nu, och jag har inga frimärken hemma, köpte innan men katten hade ner dem ifrån bokhyllan och sedan dess har jag inte hittat dem, eventuellt uppsugna nu... Tänkte ju dra dit direkt istället men det har inte blivit av... Tänkte ju tigga skjuts liksom ;D
Huuur som vet jag inte med om det räcker att det är inne imorrn eller om de måste ha tagit ur en ifrån några register imorrn.
Min "inkomst" är ju låg hur som helst, jag lär inte tjäna så mycket som 1% men om jag gör det så är det ju ändå 1000kr på ett år!
Edit: Du vägrar ju natta mig, hur skall jag då somna?