Visa ett inlägg
Gammal 2007-09-22, 09:10   #1
dwek
Registered User

dweks avatar

Reg.datum: Feb 2007
Talking Dwek tillbaka efter Lumpen!

Hejsan! Tänkte starta en liten träningsdagbok både för min egen skull och även för lite glädjande läsning för er andra.

Bakgrunds info: Jag är 20år gammal, tränat kampsport (aikido) sedan 13års åldern och även lite ThaiBoxning i 2 år och har Gymmat sedan 16års ålder.. Gjort tjänst i flottan det senaste året och därför inte kunnat träna så mycket på gym, men nu är det över. Så nu äre tid för tilltagande träning igen.
Fick sluta med Thai'en för att jag slog ett knä ur led i en skidbacke för 2 år sedan och haft problem med det sedan dess. Kan ej utföra övningar som knäböj & andra böjövningar p.g.a knät.

Status:
Kön : Man
Ålder : 20 (1987)
Längd : 186cm
Vikt : 82 (Morgonvikt den 22/10 -08)

Mål : Bygga upp muskelmassa och framförallt styrka!! Som jag kan ha användning av i den eventuella utlandstjäns jag skall göra till sommaren -08. Om jag inte får bra ökningar och bygger upp styrkan avsevärt kommer jag inte att ta någon utlandstjänst!

Träningspass:
  • Pass1: Bröst -|- Tricep -|- Axlar
  • Pass2: Bicel -|- Rygg -|- Underarmar
  • Pass3: Lår -|- Mage -|- Vader

Får se hur mycket vikter man har sjunkit med efter 13 månader i det millitära! Kan juh säga att det inte va speciellt jobbigt eller betungande i flottan, inte som Plutonbefäl iaf -.-

Måndag kommer det första passet på Gymmet och hoppas på bra kontakt och skön pump!

All slags uppbackning och kritig är hjälpsam och till en bra hjälp för mig!
Hoppas det är några som kommer följa denna och pusha mig!

Journal : http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=101397
dwek är inte uppkopplad   Svara med citat