Citat:
Ursprungligen postat av Tolkia
Plus dunder-ett (jag är förstås egentligen lite mer avundsjuk på din position än på kläderna). Jag gillar pikén och linnet ihop med jazzbyxorna; capribyxor i stretch är det fan ingen som ser snygg ut i (ja, jag har ägt ett antal ... ). Det KAN dock ha att göra med att du står absolut snyggast på "piké + jazzbyxor bakifrån".
|
Ja, jag tycker inte kläderna är sjukt snygga, men jag skäms inte i dem heller.
Citat:
Ursprungligen postat av AFanatic
fed up: Grattis till licensen! Tycker du skall satsa på rött fr topp till tå.
|
Tack! Ja får köra på röda läppar och naglar till också!
Citat:
Ursprungligen postat av LadyInsane
Huvtröjan var najs! Byxorna kändes lite väl utsvängda. Men nog borde du dessutom ha en strlk mindre på piken?
|
Ja huvtröjan är så himla skön, synd att jag inte kan ha den jämt till vardags...Ja byxorna är för utsvängda, men sånt är livet och piken är minsta storleken tror jag, kan inte ha mindre för då visar jag hela maggen. Den är tight över bröstet och det är ju det som räknas, ärmarna växer jag ju snart i.
Citat:
Ursprungligen postat av L-Sami
Hårfärgen matchar kläderna iaf, Fedinizer 
|
Vad gör man iten för att matcha? Därför jag färgade håret, för att bli friskis all the way.
Citat:
Ursprungligen postat av Evensar
Jag vill ha Fed Up som instruktör 
|
Boka en tid då!
Sissish:
Den gula tröja var snygg, de svarta byxorna snygga, men ser nästan lite stora/långa ut? Håller med om att de ser mindre fina ut i vissa vinklar, men generellt tycker jag de är läckra.
Skorna är snygga, men är inte de där flärparna jobbiga när man går?
Första jeansen var snygga, de andra inte. Alldeles för utsvängda. Det finns ju ett mellanting mellan stuprör och utsvängda jeans. Sorry att dissa dem, du är snygg som vanligt annars.